BoNitO cOLLeCtiOn

Bonito collection menyediakan pelbagai produk dengan kualiti terbaik dengan harga yang reasonable!!

Buat masa ni item yang available just shawls, hijab and cotton..but banyak lg produk will be Post in the future!!

(^_^) Wait for the update k.. (^_^)

BONITO COLLECTION'S ORDER FORM

FULL NAME:
FULL ADDRESS:
Phone No.:
EMAIL:
ITEM'S CODE & QUANTITY:
PAYMENT METHOD:
POSTAGE METHOD:

Click here to put a form like this on your site.

Friday, May 21, 2010

Bonito Shawls Collection 1


-Shawl Viscose-

RM 10 ONLY !!

*inner scarf not included



Kod Item : S001 - Available
Kod Item : S002 - Available



Kod Item : S003 - Available
Kod Item : S004 - SOLD



Kod Item : S005 - Available
Kod Item : S006 - Available
Kod Item : S007 - Available

Kod Item : S008 - Available
Kod Item : S009 - Available
Kod Item : S010 - Available




0 comments:

Post a Comment